• Bu sitede (https://forumfi.com) Türkiye Cumhuriyeti kanunlarında suç olarak tanımlanan yasadışı bahis oynatılmamaktadır. Forum üyelerinin iddaa/bahis tahmin yaptığı bir fortum sitesidir. Bu sitede yer alan içerikler üyelerin kendi düşüncesini yansıtmaktadır. Türkiye Cumhuriyeti'nde yasal olarak bahis oynayabileceğiniz siteler devlet iştiraki olan Spor Toto Başkanlığında sıralanmıştır.Spor toto başkanlığı tarafından lisanslandırılmış yasal bahis siteleri listesi aşağıdaki linkte yer almaktadır. http://www.sportoto.gov.tr/sayfa/100/elektronik-bayiler

Kazandı Fenerbahçe-P.Karşıyaka/HazırlıkMaçı/09.09.2020

Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Tabi ki Bir Türk ve bir Basketbol Tahmincisi olarak. . Ing Basketbol Ligi takımları heralde bizden sorulur abicim ... Söz veriyorum Yeni sezonda Ing basketbol ligi maçlarından çok ekmek yiyecegiz .. Bu sözüme inanın ..

Lafı uzatmicam .. Fenerbahçe zaten kadrosunda agırlıklı uzun forvet barındıran bana göre de kadrosunda skorer oyuncusunun olmadığı Ligin ortalamasına göre Yani bir FENERBAHÇE ismini taşıyabilecek bir kadrosunun da olmadıgını söylemek isterim .. Ülkemizde Basketbol alanında ne transfer yapılıyor ne de biliniyor .. Zaten Obradovic gittikten sonra da bu sene perte baglarlar diye düşünüyorum bakalım neler olacak .. Kadroda dediğim gibi şutör özellige sahip 5 as oyuncudan sadece 2 oyuncu şutör özelligine sahip .. Bu da savunmada 1-2 tık daha yukarı çıkarıyor Fenerbahçeyi ..

Pınar Karşıyaka zaten Gard'larının iyi oynadığı ve şutör özellige sahip oldugu gibi birde oyun kurucu gard'larada çok sahip bir takım ancak 3 tane birden aslında oyun kurucu gardı oynatıp 2 sinin de şutör gard olarak oynatılmasının da karşıyakayı pek sayı atamayan ve sayı yemeyen bir takım haline getiriyor ..
Yane bana sorarsanız bu maç üst olursa çok şaşırırım , görüceğiz .. O yüzden

Benim Bahisim ;

Toplam Puanlar 152.5 Alt Oran 1.83
 
Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Yane belirttiğim gibi üst olursa çok şaşırırdım böyle bi kelime çıkıyosa ağzımdan yüzde 90 evvel Allah o maç oturur yane..

Benim Bahisim ;

Toplam Puanlar 152.5 Alt Oran 1.83 Win



sskupon.png
winfener.png
 
Üst